photo:Liselotte van de Lustgraaf - Johansen
Deel op: LinkedIn
Utrecht,

Dress your Crew

WE Fashion lanceert online shop voor bedrijfskleding

Goed nieuws voor ondernemers met personeel: WE Fashion heeft een nieuwe online shop gelanceerd. Van creatieve startup tot fancy hotel, bij de WE® webshop ‘Dress Your Crew’ kunnen werkgevers terecht voor een breed assortiment T-shirts, polo’s, blazers, jurkjes en pakken. Een representatieve look met een fashionable touch voor het complete team is vanaf nu binnen enkele klikken geregeld.

Volgens Patrick Dicker, Head of Online Partnerships bij WE Fashion, is er een grote vraag naar bedrijfskleding. “We merkten dat voornamelijk ondernemers uit de horeca & hospitality branche grote aantallen van dezelfde items bij ons bestelden. Met dit nieuwe online platform kunnen we deze groep nu nog beter van dienst zijn én potentiele klanten laten zien dat bedrijfskleding helemaal niet saai hoeft te zijn.”

En daar houden de voordelen voor bedrijven niet op. Zo profiteren ondernemers van volumevoordeel bij het afnemen van grotere aantallen, bijvoorbeeld 10% bij aankoop van 10 identieke items. Daarnaast is het voor werkgevers mogelijk om persoonlijk stijladvies te ontvangen in de winkel en kan daar uiteraard door het personeel gepast worden.

Bekijk het ‘Dress your Crew’ assortiment op http://dressyourcrew.wefashion.nl/