Utrecht,

WE FASHION LANCEERT CAPSULE COLLECTIE WE X TYPHOON

Geïnspireerd op YOU GOT THIS manifest geschreven door Typhoon

Utrecht, 7 september – Vandaag lanceert WE Fashion vol trots haar bijzondere collectie in samenwerking met niemand minder dan Typhoon. De Nederlandse hiphopartiest, geroemd om zijn inspirerende teksten en muziek, heeft speciaal voor dit partnership een empowerend manifest geschreven. Hiermee richt de rapper zich tot de jonge, urban man met het krachtige statement: YOU GOT THIS. Deze woorden vormen de basis van de prachtige WE x Typhoon collectie die vanaf 9 september verkrijgbaar is bij geselecteerde WE stores in Nederland en België. WE is ME members kunnen op 7 september als eerste de collectie kopen op wefashion.com.

Joris Aperghis, CEO van WE Fashion
“Het ongekende gevoel voor stijl en de filosofische, hypermoderne teksten van Typhoon vormen een bron van inspiratie voor deze nieuwe Fall/Winter collectie. Glenn begrijpt de moderne man en vindt het belangrijk dat hij zowel zijn charismatische als gevoelige kant kan laten zien. Deze visie sluit feilloos aan bij onze  Better Together merkvisie”
Joris Aperghis, CEO van WE Fashion

ON STAGE/OFF STAGE

De krachtige collectie zoekt de grenzen op tussen formal en casual wear en bestaat uit een on stage en off stage look. De looks karakteriseren de artiest. “Op het podium ben ik de superhelden versie van die rustige jongen”, aldus Typhoon. De collectie reflecteert dit dualisme, een mix van charisma en gevoel dat ook duidelijk in het manifest naar voren komt. Uiteraard zijn de items perfect met elkaar te combineren.

De on stage key look bestaat uit een olijfgroen tweedelig pak, geïnspireerd op Typhoon als sterke on stage performer. Onder het pak draagt hij een T-shirt met zijn krachtige statement: YOU GOT THIS. Het pak voelt comfortabel aan door de stretch in het materiaal, ideaal dus voor op het podium. De on stage look bestaat uit 6 items.

De off stage key look refereert naar Typhoon als personage in zijn vrije tijd, die er gedistingeerd casual uit wil zien. De look bestaat uit een lichtgrijs urban suit, een retro geïnspireerd sports jacket en een hoodie om even helemaal in weg te dromen. Ook hier zijn de T-shirts voorzien van de inspirerende teksten uit het manifest. De off stage look bestaat uit 5 items.

PARTY

WE Fashion zet de samenwerking met Typhoon door en komt later dit jaar nog met een key look speciaal voor de feestdagen. Deze WE x Typhoon party collectie bestaat uit een printed blazer en bomber in feestelijk velvet, gecombineerd met een skinny fit pantalon met een contrasterende binnenkant en urban, sporty details. De WE x Typhoon party collectie is vanaf week 47 verkrijgbaar.

DESIGN TO CONNECT

De missie van WE Fashion is ‘design to connect’. De maandelijks wisselende collecties voor men, women & kids bieden de mogelijkheid om een persoonlijke stijl te ontwikkelen en daarmee aan te sluiten op de eigen omgeving. De visie van WE Fashion is ‘Life is lived Better Together’ en in de zomercampagne werd de nieuwe tagline ‘Better Together’ gelanceerd. Dit najaar wordt er een verdiepingsslag gecreëerd op deze merkroute, met als kick-start de samenwerking met Typhoon.

Volg WE Fashion op social media om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen rondom de capsule collectie. Members worden als eerste op de hoogte gebracht en hebben first access tot de collectie. Inschrijven kan via deze link